Блоги
  • ua
Як Катя з «Ромашки» допомагає підвищити Open Rate
Раніше ми вже писали про важливість окремого сегмента аудиторії, яка не відкриває ваших листів, і про комунікації, що спрямовані на її реактивацію. Але ми говорили про разові комунікації.
Чи можливий e-mail-маркетинг без промоакцій
Чи може контентний лист замінити матеріальне стимулювання?
Запрошуємо до нас на обід, або Продовжуємо розвивати «активних» клієнтів
У попередніх публікаціях ми писали про те, що розвиток від початку «активних» клієнтів – процес нескінченного генерування, тестування і масштабування гіпотез. І розглядали одну з гіпотез, що мала за мету збільшення частоти покупок на прикладі ресторану.
Від «активного» до «лояльного». Як? Не чіпай!
Іноді, щоб клієнт став «лояльним», потрібно йому просто не заважати – достатньо правильно утримувати.
Чи можливий e-mail-маркетинг без промоакцій
Чи може контентний лист замінити матеріальне стимулювання?
Запрошуємо на обід, або Продовжуємо розвивати «активних» клієнтів
У попередніх публікаціях ми писали про те, що розвиток від початку «активних» клієнтів – процес нескінченного генерування, тестування і масштабування гіпотез.
Творимо магію – перетворюємо новачків на лояльних клієнтів
Як називається етап життєвого циклу клієнта одразу після першої покупки у вас?
Довіряй, та перевіряй… анкетні дані клієнтів
Активну базу клієнтів потрібно розвивати – мотивувати їх купувати більше, бажано те, чого вони раніше ще не купували.
Все, що корисно знати про Open Rate
Здійснюючи розсилку базою клієнтів, ми хочемо, аби наші листи відкривали й читали. Тому що розуміємо: немає відкриття – немає продажів.
Як Катя з «Ромашки» допомагає підвищити Open Rate
Раніше ми вже писали про важливість окремого сегмента аудиторії, яка не відкриває ваших листів, і про комунікації, що спрямовані на її реактивацію. Але ми говорили про разові комунікації.
Чи можливий e-mail-маркетинг без промоакцій
Чи може контентний лист замінити матеріальне стимулювання?
Запрошуємо до нас на обід, або Продовжуємо розвивати «активних» клієнтів
У попередніх публікаціях ми писали про те, що розвиток від початку «активних» клієнтів – процес нескінченного генерування, тестування і масштабування гіпотез. І розглядали одну з гіпотез, що мала за мету збільшення частоти покупок на прикладі ресторану.
Від «активного» до «лояльного». Як? Не чіпай!
Іноді, щоб клієнт став «лояльним», потрібно йому просто не заважати – достатньо правильно утримувати.
Чи можливий e-mail-маркетинг без промоакцій
Чи може контентний лист замінити матеріальне стимулювання?
Запрошуємо на обід, або Продовжуємо розвивати «активних» клієнтів
У попередніх публікаціях ми писали про те, що розвиток від початку «активних» клієнтів – процес нескінченного генерування, тестування і масштабування гіпотез.
Творимо магію – перетворюємо новачків на лояльних клієнтів
Як називається етап життєвого циклу клієнта одразу після першої покупки у вас?
Довіряй, та перевіряй… анкетні дані клієнтів
Активну базу клієнтів потрібно розвивати – мотивувати їх купувати більше, бажано те, чого вони раніше ще не купували.
Все, що корисно знати про Open Rate
Здійснюючи розсилку базою клієнтів, ми хочемо, аби наші листи відкривали й читали. Тому що розуміємо: немає відкриття – немає продажів.