Блоги
  • ua
Від «активного» до «лояльного». Як? Не чіпай!
Іноді, щоб клієнт став «лояльним», потрібно йому просто не заважати – достатньо правильно утримувати.
Чи можливий e-mail-маркетинг без промоакцій
Чи може контентний лист замінити матеріальне стимулювання?
Запрошуємо на обід, або Продовжуємо розвивати «активних» клієнтів
У попередніх публікаціях ми писали про те, що розвиток від початку «активних» клієнтів – процес нескінченного генерування, тестування і масштабування гіпотез.
Творимо магію – перетворюємо новачків на лояльних клієнтів
Як називається етап життєвого циклу клієнта одразу після першої покупки у вас?
Довіряй, та перевіряй… анкетні дані клієнтів
Активну базу клієнтів потрібно розвивати – мотивувати їх купувати більше, бажано те, чого вони раніше ще не купували.
Все, що корисно знати про Open Rate
Здійснюючи розсилку базою клієнтів, ми хочемо, аби наші листи відкривали й читали. Тому що розуміємо: немає відкриття – немає продажів.
ТОП-7 способів отримання лідів через сайт
Iнструменти - перетворюють відвідувачів сайту на ліди
Як не бути спамером
Чому email-розсилка не працює ефективно: листи йдуть у спам, споживачі відписуються, не читаючи листів?
Знижки – шлях до втрати лояльності
Лояльний – не той, хто любить
Від «активного» до «лояльного». Як? Не чіпай!
Іноді, щоб клієнт став «лояльним», потрібно йому просто не заважати – достатньо правильно утримувати.
Чи можливий e-mail-маркетинг без промоакцій
Чи може контентний лист замінити матеріальне стимулювання?
Запрошуємо на обід, або Продовжуємо розвивати «активних» клієнтів
У попередніх публікаціях ми писали про те, що розвиток від початку «активних» клієнтів – процес нескінченного генерування, тестування і масштабування гіпотез.
Творимо магію – перетворюємо новачків на лояльних клієнтів
Як називається етап життєвого циклу клієнта одразу після першої покупки у вас?
Довіряй, та перевіряй… анкетні дані клієнтів
Активну базу клієнтів потрібно розвивати – мотивувати їх купувати більше, бажано те, чого вони раніше ще не купували.
Все, що корисно знати про Open Rate
Здійснюючи розсилку базою клієнтів, ми хочемо, аби наші листи відкривали й читали. Тому що розуміємо: немає відкриття – немає продажів.
ТОП-7 способів отримання лідів через сайт
Iнструменти - перетворюють відвідувачів сайту на ліди
Як не бути спамером
Чому email-розсилка не працює ефективно: листи йдуть у спам, споживачі відписуються, не читаючи листів?
Знижки – шлях до втрати лояльності
Лояльний – не той, хто любить