КЕЙСИ
  • ua
КЛІЄНТ: ВОГНЯР
Створення бренда «Вогняр» та виведення його на ринок
Задачі:
Розробити бренд та стратегію його просування для нового українського продукту — супергострого ферментованого соусу, що виготовлений за унікальною для України технологією та має натуральний склад
Дивитися кейс
Рішення:
Ми створили бренд «Вогняр», який привернув увагу як ЦА, так і ширшого загалу людей. Стратегія просування отримала назву «надихати і захоплювати» та ґрунтувалася на пошуку й вихованні амбасадорів бренда, а реалізовувалася через публічні дегустації, розсилки продукту лідерам думок (без матеріальних заохочень для написання відгуків), створення активної спільноти у Facebook та якісного контенту для неї
Результати:
3 тоннив місяць зросли продажі соусу
30 skuу продуктовій лінійці
500 супермаркетів по всій Україні