![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/shutterstock_712586245-1.png)
КЛІЄНТ: L’Oreal
L’Oreal CRM
Задачі:
Збільшення обсягів продажу
Збільшення залучення до бренда
Дивитися кейс
Рішення:
Тригерні комунікації
Контентні листи
Інформаційні листи
Поштові адресні розсилки семплінгів
Розсилка SMS, Viber
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/shutterstock_776698876.png)
ПРИКЛАДИ РОЗСИЛОК
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Kiehls_Email_1200px_NewRegistrant_T1.png)
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/OSD_LOreal_CRM_LRP_Letter145_ANTHELIOS_XL_29.08._финал.png)
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Letter_3_Armani_Milan_for_Brocard_макет_V6.png)
Для кожного з брендів розроблено індивідуальні CRM-стратегії, стиль комунікацій та індивідуальний дизайн.
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/loreal-en-chiffre-970x580-c-default.png)
РЕЗУЛЬТАТИ:
ЩЕ КЕЙС