![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Cover_2_class-1.png)
КЛІЄНТ: Nestlé
Абетка Харчування
Задачі:
Просування Nestle як соціально відповідального бренда та за рахунок цього підняття рівня довіри та обсягів продажів у довгостроковій перспективі
Дивитися кейс
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Cover_2_class-1.png)
(Русский)
Рішення:
Щорічна адаптація міжнародної стратегії проекту під реалії українського ринку
Отримання підтримки проекту Міністерством освіти та науки України
Оновлення навчального контенту (зошити, методички) для 1-4 класів
Створення бази даних шкіл та залучення викладачів до проекту
Щорічний прийом заяв, друк та розсилка зошитів, збір анкет зворотного зв’язку
Проведення двох щорічних відкритих уроків
ФОТОЗВІТ
12
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/shutterstock_1040522821.png)
РЕЗУЛЬТАТИ
ЩЕ КЕЙС