![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/lpg.png)
КЛІЄНТ: SOCAR
SOCAR CRM
Задачі:
Збільшення частоти покупок
Збільшення середнього чека
Розширення складу кошика
Дивитися кейс
Рішення:
Комплексний супровід програми лояльності Level
E-mail- та mobile-маркетинг: сегментовані та тригерні комунікації, контентні листи
Розробка , підтримка та аналітика промоакцій
Щомісячна аналітика та сегментація бази даних споживачів
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Slice_1-3.png)
ПРИКЛАДИ РОЗСИЛОК
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/92_с-фоном.jpg)
![SOCAR](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/OSD_SOCAR_Letter-170-min.gif)
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/167_6.gif)
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/small-band.png)
РЕЗУЛЬТАТИ
ЩЕ КЕЙСИ