КЕЙСИ
  • ua
КЛІЄНТ: ВОГНЯР
Просування та формування бази лояльної ЦА
Задачі:
Знайти свою ЦА серед усіх споживачів соусів та виростити з них амбасадорів бренда. А головне – зробити це без залучення масових каналів комунікації. Адже вони недоцільні через розпорошеність ЦА та селективну дистрибуцію
Дивитися кейс
Рішення:
Ми зрозуміли, що наш продукт на полицях магазинів вже є засобом таргетингу на ЦА, тому вирішили зробити його каналом комунікації з нею. Спочатку до коробки з соусом вкладався лист- засновник. Пізніше запустили промоакцію: купи соус –> знайди код під скретч-покриттям –> зареєструй код через Vognyarbot –> виграй колекцію соусів «Вогняр». Під час реєстрації обов’язковою умовою було вказати прізвище, ім’я, телефон та email
ПРИКЛАД РОЗСИЛОК
Ми зібрали базу даних споживачів соусів «Вогняр», із якою потім будували якісну послідовну комунікацію в Інтернеті
Результати:
2000 людей взяло участь у промоакції
+ 2000 нових контактів до нашої бази споживачів
+ 200 активних амбасадорів на FB-сторінці