![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Corr.png)
КЛІЄНТ: ВОГНЯР
Просування та формування бази лояльної ЦА
Задачі:
Знайти свою ЦА серед усіх споживачів соусів та виростити з них амбасадорів бренда. А головне – зробити це без залучення масових каналів комунікації. Адже вони недоцільні через розпорошеність ЦА та селективну дистрибуцію
Дивитися кейс
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Vognyar_РО_3__Voronka.png)
Рішення:
Ми зрозуміли, що наш продукт на полицях магазинів вже є засобом таргетингу на ЦА, тому вирішили зробити його каналом комунікації з нею. Спочатку до коробки з соусом вкладався лист- засновник. Пізніше запустили промоакцію: купи соус –> знайди код під скретч-покриттям –> зареєструй код через Vognyarbot –> виграй колекцію соусів «Вогняр». Під час реєстрації обов’язковою умовою було вказати прізвище, ім’я, телефон та email
ПРИКЛАД РОЗСИЛОК
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/vognyar_2.png)
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/vognyar_3.png)
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/Сайт_Вогняр1.png)
Ми зібрали базу даних споживачів соусів «Вогняр», із якою потім будували якісну послідовну комунікацію в Інтернеті
![](https://api.osdirect.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/shutterstock_605346464.png)
Результати:
ЩЕ КЕЙС