Наші меседжі «доходять» до адресата в усіх значеннях цього слова.
Написати листа так, щоб він не просто потрапив у вхідні, а й був прочитаний, отримав відповідь та викликав необхідну реакцію з боку користувача?
Ми займаємося саме цим.
Наші меседжі «доходять» до адресата в усіх значеннях цього слова.
Написати листа так, щоб він не просто потрапив у вхідні, а й був прочитаний, отримав відповідь та викликав необхідну реакцію з боку користувача?
Ми займаємося саме цим.
«Лист у конверті». Друге пришестя.
Погодьтеся, у віртуалізованому світі ХХІ століття так приємно потримати в руці реальний конверт, пошарудіти справжнім папером, розгортаючи послання. До речі, посланням не обов’язково має бути лист чи листівка. Це може бути майже будь-яка річ, дозволена для пересилання.
Розроблена нами досконала стратегія забезпечує ренесанс класичного direct mail, із позитивними відгуками та високим рівнем конверсії.
CRM – це не лише «софт», а програма лояльності – це не лише знижки.
І те, й інше – інструменти для управління поведінкою споживача за допомогою збору даних, аналітики та максимальної персоналізації пропозиції і комунікації з урахуванням отриманих про споживача знань.
Бажаєте сформувати свою базу даних або отримати максимум з уже існуючої?
Важливо, щоб програма лояльності приносила додаткові доходи
Бажаєте зрозуміти, чи потрібна вам програма лояльності? Ми допоможемо!
Результатом наших методів є висока ефективність у сферах прямого контакту зі споживачем – online- и offline-рітейл, банки, фінанси, HoReCa, телекомунікації etc.
Ми робимо:
Будемо ефективними, якщо ваші дані вже систематизовані. Якщо ні – допоможемо систематизувати.
Наші меседжі «доходять» до адресата в усіх значеннях цього слова.
Написати листа так, щоб він не просто потрапив у вхідні, а й був прочитаний, отримав відповідь та викликав необхідну реакцію з боку користувача?
Ми займаємося саме цим.
«Лист у конверті». Друге пришестя.
Погодьтеся, у віртуалізованому світі ХХІ століття так приємно потримати в руці реальний конверт, пошарудіти справжнім папером, розгортаючи послання. До речі, посланням не обов’язково має бути лист чи листівка. Це може бути майже будь-яка річ, дозволена для пересилання.
Розроблена нами досконала стратегія забезпечує ренесанс класичного direct mail, із позитивними відгуками та високим рівнем конверсії.
CRM – це не лише «софт», а програма лояльності – це не лише знижки.
І те, й інше – інструменти для управління поведінкою споживача за допомогою збору даних, аналітики та максимальної персоналізації пропозиції і комунікації з урахуванням отриманих про споживача знань.
Бажаєте сформувати свою базу даних або отримати максимум з уже існуючої?
Важливо, щоб програма лояльності приносила додаткові доходи
Бажаєте зрозуміти, чи потрібна вам програма лояльності? Ми допоможемо!
Результатом наших методів є висока ефективність у сферах прямого контакту зі споживачем – online- и offline-рітейл, банки, фінанси, HoReCa, телекомунікації etc.
Ми робимо:
Будемо ефективними, якщо ваші дані вже систематизовані. Якщо ні – допоможемо систематизувати.