Сервіси
  • ua

Маркетинг на основі аналітики баз даних

E-mail- та mobile-маркетинг

Наші меседжі «доходять» до адресата в усіх значеннях цього слова.
Написати листа так, щоб він не просто потрапив у вхідні, а й був прочитаний, отримав відповідь та викликав необхідну реакцію з боку користувача?

Ми займаємося саме цим.

Маркетинг на основі аналітики баз даних

Offline директ-маркетинг

«Лист у конверті». Друге пришестя.

Погодьтеся, у віртуалізованому світі ХХІ століття так приємно потримати в руці реальний конверт, пошарудіти справжнім папером, розгортаючи послання. До речі, посланням не обов’язково має бути лист чи листівка. Це може бути майже будь-яка річ, дозволена для пересилання.

Розроблена нами досконала стратегія забезпечує ренесанс класичного direct mail, із позитивними відгуками та високим рівнем конверсії.

Маркетинг на основі аналітики баз даних

CRM і програми лояльності

CRM – це не лише «софт», а програма лояльності – це не лише знижки.
І те, й інше – інструменти для управління поведінкою споживача за допомогою збору даних, аналітики та максимальної персоналізації пропозиції і комунікації з урахуванням отриманих про споживача знань.

Бажаєте сформувати свою базу даних або отримати максимум з уже існуючої?

Важливо, щоб програма лояльності приносила додаткові доходи

Бажаєте зрозуміти, чи потрібна вам програма лояльності? Ми допоможемо!

Результатом наших методів є висока ефективність у сферах прямого контакту зі споживачем – online- и offline-рітейл, банки, фінанси, HoReCa, телекомунікації etc.

Маркетинг на основі аналітики баз даних

Data management & analytics

Ми робимо:

  • Сегментацію поведінки, визначення моделей поведінки споживачів і виявлення їхніх переваг
  • Аналіз життєвого циклу споживача та причин відтоку
  • Аналіз cross-sell та up-sell

Будемо ефективними, якщо ваші дані вже систематизовані. Якщо ні – допоможемо систематизувати.

Маркетинг на основі аналітики баз даних

E-mail- та mobile-маркетинг

Наші меседжі «доходять» до адресата в усіх значеннях цього слова.
Написати листа так, щоб він не просто потрапив у вхідні, а й був прочитаний, отримав відповідь та викликав необхідну реакцію з боку користувача?

Ми займаємося саме цим.

Маркетинг на основі аналітики баз даних

Offline директ-маркетинг

«Лист у конверті». Друге пришестя.

Погодьтеся, у віртуалізованому світі ХХІ століття так приємно потримати в руці реальний конверт, пошарудіти справжнім папером, розгортаючи послання. До речі, посланням не обов’язково має бути лист чи листівка. Це може бути майже будь-яка річ, дозволена для пересилання.

Розроблена нами досконала стратегія забезпечує ренесанс класичного direct mail, із позитивними відгуками та високим рівнем конверсії.

Маркетинг на основі аналітики баз даних

CRM і програми лояльності

CRM – це не лише «софт», а програма лояльності – це не лише знижки.
І те, й інше – інструменти для управління поведінкою споживача за допомогою збору даних, аналітики та максимальної персоналізації пропозиції і комунікації з урахуванням отриманих про споживача знань.

Бажаєте сформувати свою базу даних або отримати максимум з уже існуючої?

Важливо, щоб програма лояльності приносила додаткові доходи

Бажаєте зрозуміти, чи потрібна вам програма лояльності? Ми допоможемо!

Результатом наших методів є висока ефективність у сферах прямого контакту зі споживачем – online- и offline-рітейл, банки, фінанси, HoReCa, телекомунікації etc.

Маркетинг на основі аналітики баз даних

Data management & analytics

Ми робимо:

  • Сегментацію поведінки, визначення моделей поведінки споживачів і виявлення їхніх переваг
  • Аналіз життєвого циклу споживача та причин відтоку
  • Аналіз cross-sell та up-sell

Будемо ефективними, якщо ваші дані вже систематизовані. Якщо ні – допоможемо систематизувати.